Najczęściej zadawane pytania
Informacje o zakupach
Dowód sprzedaży otrzymają Państwo drogą elektroniczną na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.
Dostawa trwa zazwyczaj od 2-3 dni roboczych.
Po złożeniu przez Państwo zamówienia oczekujemy na potwierdzenie płatności przez operatora. Gdy już otrzymamy potwierdzenie poinformujemy Państwo drogą mailową o realizacji zamówienia.
Tak wszystkie produkty są oficjalnie licencjonowane.
Dostawy i zwroty
Czas na zwrot produktu jest do 14 dni. Jednak jest możliwość zwrotu po upływie tego terminu lecz należy się z nami w takim przypadku kontaktować i nie zapewniamy że zwrot po 14 dniu będzie możliwy.
Dostawa produktu do klienta trwa zazwyczaj 2-3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia. Koszt dostawy jest zależny od wyboru kuriera. Cennik jest podany w zakładce Dostawa
Aby zwrócić produkt należy się z nami skontaktować po przez formularz bądź telefonicznie w celu ustalenia adresu do zwrotu.
Do 14 dni mają Państwo możliwość zwrotu zakupionego produktu na podany przez nas adres po wcześniejszym kontakcie.
Zalecamy wybór kuriera InPost do zwrotu
Przewidywany czas dostawy to od 2 do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Jednak podróż przesyłki może się czasami wydłużyć w wyjątkowych sytuacjach bądź zdarzeniach na które nie mamy wpływu.
Od momentu wysłania produktu do zwrotu mamy 5 dni roboczych aby zlecić zwrot środków.
Obecnie działamy tylko na terenie polski. Lecz niedługo powinno się to zmienić.
Informacje o płatności
Tak otrzymają Państwo zwrot wybraną przez Państwa metodą płatności wybraną podczas podczas składania zamówienia.
Płatności można dokonać za pomocą operatora PayU który jest dostępny na naszym sklepie. Bądź bezpośredni przelew na konto:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski: PL81102044050000290206398236
Dostępne metody płatności:
- Bezpośredni przelew na konto bankowe PL81102044050000290206398236 (zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu płatności )
- Za pobraniem
- Płatność kartą
– visa
– mastercard - Płatności online z PayU
– PayPo
– Twisto
– Płacę z iPKO
– mBank mTransfer
– Bank Pekao - Płatność BLIK
Niestety nie posiadamy żadnych sklepów/punktów gdzie można u nas kupić produkty. Wszelkie transakcje są wykonywane online bez fizycznego kontaktu z członkami zespołu exacase. Dzięki takim działaniom nie jesteśmy zobowiązani do posiadania kasy fiskalnej.
Informacje o Kodach/Kuponach rabatowych
Przy składaniu zamówienia w oknie do podawania danych dostawy należy wybrać opcję która znajduje się tuż nad Dane Płatności „Kliknij tutaj, aby dodać swój kod”
Kupony ogólnodostępne czyli kupon który działa na wszystkie produkty w sklepie z wyjątkiem objętych wcześniejszą promocją.
Kupon działa na cały koszyk.
Jeśli w koszyku znajdzie się produkt objęty wcześniejszą promocją kupon nie zadziała.
Kupon dodaje również darmową dostawę do punktu paczkomat więcej informacji o dostawach znajdziesz > tutaj
Jeśli otrzymali Państwo kupon bezpośrednio od zespołu exacase zostaną Państwo poinformowani przy wręczaniu kuponu o terminie ważności.
Natomiast jeżeli posiadają Państwo kupon z social mediów (facebook, instagra, twitter, youtube itd) Kupon straci ważność w momencie umieszczenia informacji przez nas na jednym z tych mediów zazwyczaj jest to twitter. „kupon straci ważność (nazwa kuponu) w dniu xx.xx.xxxx o godzinie xx.xx (…)”
W takim przypadku należy skontaktować się z nami bezpośrednio przez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt”
Jest możliwość otrzymania kodu rabatowego na wybrany produkt lecz należy się z nami wcześniej skontaktować. I nie zapewniamy że taki kod otrzymasz.
Informacje o promocjach
Wszystkie promocje są aktualizowane raz w miesiącu zazwyczaj jest to pierwsza sobota miesiąca. Promocja może zostać usunięta w każdym momencie i nie może trwać dłużej niż rok. Nie dotyczy to promocji oficjalnie ogłaszanych.
Promocja ogłaszana w reklamach trwa zazwyczaj do 2 tygodni lecz przy każdej promocji która jest udostępniana w mediach społecznościowych będzie znajdowała się informacja o dacie ważności w komentarzu pod postem bądź na graficie/wideo.
W takim przypadku promocja będzie trwała do momentu usunięcia filmu/zdjęcia/grafiki bądź innego rodzaju ogłoszenia na którym widnieje promocja.
Dzieje się tak dlatego że twój kupon nie działa na produkty objęte wcześniejszą promocją i ma zastosowanie przy zakupie jednego przedmiotu bądź kilku które również nie są objęte wcześniejszą promocją